PRETRAŽI
INTERIJERI

Rođendanska premijera AXOR-ove MyEditon miješalice na prestižnom milanskom sajmu Salone del Mobile

AXOR – ekskluzivni dizajnerski brend u proizvodnji kuponske i kuhinjske opreme – obilježio je 25. rođendan premijerom MyEdition miješalica u samom srcu međunaro-dne dizajnerske scene: milanskom sajmu namještaja i dizajna koji je koncem travnja privukao više od 400.000 posjetitelja. Istovremeno je u milanskom restoranu “Crac-co” priređena rođendanska zabava za ugledne međunarodne goste.

Na zajedničkom štandu u izložbenom centru Rho AXOR i Hansgrohe, dva brenda grupe Hansgrohe, impresionirale su novinare, arhitekte i dizajnere najsuvremenijim kupaonskim i kuhinjskim inovacijama.

Miješalice, tuševi i pripadajući pribor najbolje ilustriraju AXORove tvrdnje o savršenstvu u dizajnu i funkcionalnosti. Pečat osobnosti i kreativnosti dala je nova serija miješalica, nastala u suradnji s dizajnerskim studijom Phoenix iz Stuttgarta. Raznolikost površinskih boja i materijala tim miješalicama daju izvanredan izgled, a jedinstvenom AXOR MyEdition iskustvu doprinosi i inovativan način korištenja vode.

Svojim brojnim nagrađivanim inovacijama i dizajnom, premium brand hansgrohe (www.hansgrohe.hr) oblikuje protok vode u kuhinji i kupaonici – prostorijama gdje ljudi provode vrijeme i posebne trenutke u interakciji s vodom. Primjerice, pod tušem, kada inovativna tehnologija tuširanja “PowderRain”, poput ljetne kiše obavija tijelo toplim i magličastim kapljicama. Za to iskustvo zaslužna je nova serija tuševa, koje je hansgrohe prvi put predstavio međunarodnoj publici na milanskom Salonu. Osim toga, brend je uveo granit u svoje kuhinjske sudopere, dajući im topao i ugodan izgled, stilski kolorit te iznimnu funkcionalnost pri svakodnevnoj upotrebi.

“Našim vrhunskim brandovima AXOR i hansgrohe, dosljedno i stalno potvrđujemo svoju poziciju svjetskog lidera u inovativnosti, kvaliteti i dizajnu”, objašnjava Thorsten Klapproth, predsjednik Izvršnog odbora Hansgrohe Grupe.

“Vodeći se motom: ‘ljepota je pitanje časti’ desetljećima nam je dobar dizajn bio glavni prioritet. No, otišli smo daleko izvan granica estetski ugodnog dizajna: naime, mi vodu u kupaonici i kuhinji doživljavamo u potpuno novim dimenzijama. Dodajući joj funkcionalnu vrijednost, stvaramo dojmljivo iskustvo vode. Takva praksa je duboko usidrena u DNK naše tvrtke”, kaže Klapproth.

Izvan sajma u prestižnom restoranu “Cracco” u Galeriji Vittorio Emanuele, dizajnerski brend AXOR (https://www.axor-design.com/en-int/axor-storybook/birthday.html) na svojoj 25. obljetnici okupio je 390 gostiju, uključujući dugogodišnje dizajnerske partnere kao što su Antonio Citterio, Jean-Marie Massaud, Barber & Osgerby, Phoenix Design, Werner Aisslinger i Toan Nguyen.

Kroz svoju 117-godišnju povijest njemačka tvrtka Hansgrohe istaknula se mnogim inovacijama, kao što su prvi ručni tuš s više vrsta mlaza; prva kuhinjska slavina s izvlačnim crijevom te prva zidna šipka s držačem ručnog tuša.

 

Podijeli:
  • googleplus
  • linkedin
  • mail

Autor: promogradnja