PRETRAŽI
INTERVJU

S MC Plusom uvijek u plusu

Intervju: Ivan Štajmaher, dipl.oec, komercijalni direktor MC Plus d.o.o.

MC Plus d.o.o. je mlada, suvremena i dinamična tvrtka koja se u vrlo kratkom vremenu razvila u ozbiljnu i priznatu tvrtku čiji je cilj odgovoriti i najzahtjevnijim potrebama kupaca putem svojeg stručnog i ljubaznog osoblja i to po najkonkurentnijim cijenama. U ponudi MC Plus-a možete pronaći sve za gradnju i opremanje, a kako ne bi razmišljali na koji način odabrani materijal prebaciti tamo gdje je potreban, osigurati će vam i dostavu prikladnim vozilom.
„Strategija MC Plusa je održati beskompromisnu kvalitetu i standard s naglaskom da svojim kupcima pružimo kvalitetne proizvode, uz minimalnu cijenu i maksimalnu uslugu. To je cilj koji je postavljen od samog osnutka tvrtke i to je cilj kojem se konstantno teži…“ kaže komercijalni direktor MC Plus-a, manager s dugogodišnjim poslovnim iskustvom u upravljanju i vođenju poslovanja. Osim o novostima iz MC Plus-a, aktualnim referentnim poslovima, s gospodinom Štajmaherom razgovarali smo i o ovogodišnjem Danu otvorenih vrata, kao i kratkoročnim i dugoročnim planovima tvrtke.

Koji su vam poslovni planovi i očekivanja za ovu i iduću godinu?
I.Š.: Planovi su nam u ovoj godini zadržati stabilan rast prometa jer kada pogledate dosadašnje financijske izvještaje, rast je bio dosta strelovit. Tvrtka je relativno mlada, ali je polučila izvrsne poslovne rezultate na tržištu i izgradila korektne odnose kako s kupcima tako i s dobavljačima. U načelu, već sada vršimo planiranje za sljedeću godinu koje bi uključivalo eventualno širenje novih poslovnih jedinica, ulaske u slične tržišne niše sa proizvodima koje do sada nismo imali u ponudi.

U našoj poslovnici u Rijeci, koja se nalazi u poslovnoj zoni Žegoti, uveli smo keramiku u asortiman i planiramo renovirati kompletan prodajni prostor. Cilj nam je do kraja rujna otvoriti novu postavku same trgovine građevinskog materijala s jedne strane, a s druge strane, otvoriti vrata novog salona keramike koji ćemo obogatili i upotpuniti sa novim proizvodima. U ovoj godini krenuli smo i sa asortimanom crne metalurgije, i to osnovnim artiklima od kvadratnih i pravokutnih cijevi te kutnih profila, kao i konstantno obogaćivati ponudu novim proizvodima u maloprodaji. Investiciju u Rijeci promatram kao pilot projekt, jer, u prvoj fazi gradnje u segmentu tzv. grubih građevinskih materijala, MC Plus je dovoljno snažan, te isto tako imamo odličnu ponudu u završnoj fazi koja se tiče same ovojnice nekog objekta. Naš zadatak je upotpuniti ponudu od temelja do krova. Kada tamo posložimo metode i uzance ponašanja i poslovanja, model ćemo preseliti u Đakovo, a nakon toga i u Zagreb.

U Đakovu nismo limitirani sa prodajnim prostorom te tamo planiramo u kratkom vremenskom roku implementirati iskustva iz Rijeke. Cilj nam je idućoj godini otvoriti prodajne centre i na novim lokacijama, no vidjeti ćemo još u kojem će to smjeru ići. Imamo plan osnaživanja tvrtke na relaciji između Đakova i Rijeke jer je to onda logističko povezivanje cijele tvrtke. Logistika naša tri prodajna centra prilagođena je mogućnostima nesmetane i brze kupovine, što je od velike važnosti i vrijedno vremena svakoga izvođača radova, bio on profesionalac ili hoby majstor.
Posjedujemo vlastiti vozni park koji čine kamioni različitih namjena što nam omogućava brzo i efikasno odgovoriti na potrebe naših partnera za uslugom prijevoza, bilo da se radi o gradskim dostavama na području Zagreba ili šleperskim isporukama na području cijele Hrvatske i tu smo uvijek fleksibilni. MC Plus konstantno investira u razvoj poslovanja, tako da smo upravo naručili još jedno dostavno vozilo sa specijalnim kranom sa kojim praktički nema mjesta gdje se ne može isporučiti roba. Cilj nam je ispuniti i nemoguće zahtjeve i izazove u dostavi naručene robe. MC Plus je prepoznat po svojoj radnoj filozofiji koja je temeljena na apsolutnoj predanosti poslu jer ne postoji zadatak koji se ne može riješiti i svu ćemo energiju usmjeriti k rješenju kako bi osigurali uspjeh i obostrano zadovoljstvo, kako ono kupca tako i naše tvrtke.
Konstantno investiramo u znanje ljudi, kako kroz edukaciju koju rade naši dobavljači, tako i kroz druge oblike razvojnih planova za naše ljude. Prodajno osoblje se educira kako bi bilo upoznato sa novitetima i držalo korak sa vremenom jer cilj nam je imati maksimalno educirane djelatnike koji predlažu kvalitetna rješenja. Mi želimo pomoći našim djelatnicima da ostvare svoje poslovne, ali i obiteljske, životne ciljeve.

Osim što ste aktivni na društvenim mrežama, planirate li uskoro WEBSHOP?
I.Š.: Webshop je u finalnoj fazi, kolege koje to vode žele ponuditi maksimalno razrađen projekt, rade se završna testiranja i očekujemo da ćemo ga uskoro pokrenuti kako bi se još bolje približili našim kupcima.

Iza vas su brojni realizirani projekti koje ste kompletno pratili s isporukom materijala. Možete li nam izdvojiti neki aktualni projekt?
I.Š.: U poleđini nastanka MC Plus-a poveznica je obiteljska tvrtka MEŠIĆ COM, prepoznatljiva tvrtka u sektoru graditeljstva, a naročito u području visokogradnje, koja se etablirala na tržištu, i to ne samo kao kvalitetan izvođač građevinskih radova, nego i kao kvalitetan investitor. Pratimo ih kompletno u njihovom segmentu poslovanja. Izdvojio bi stanogradnju koja je vlastita investicija MEŠIĆ COM-a, stambena zgrada u Domobranskoj ulici u Zagrebu, zatim projekt apartmana u Crikvenici i Novom Vinodolskom te jedan projekt koji nije u svom obimu velik, ali je značajan za Zagreb, a to je izgradnja stambene zgrade na vrhunskoj lokaciji na Ribnjaku u Zagrebu koja će samom svojom izvedbom opravdati lokaciju gdje se izvodi. U ovom trenutku je 17 aktivnih gradilišta MEŠIĆ COM-a, gdje mi na dnevnoj bazi sudjelujemo sa isporukom i logistikom. Pratimo i brojne druge partnere na gradilištima, istaknuo bi u svakom slučaju cijenjenu tvrtku V.M.D. sa kojim smo realizirali velik broj objekata koji se ističu sa posebnim tehnološkim i arhitektonskim rješenjima kojima se ostvaruje visoka kvaliteta življenja.

Dan otvorenih vrata vaše tvrtke značajan je i tradicionalan događaj. Ima li tu kakvih noviteta?
I.Š.: Dan otvorenih vrata MC Plus-a je mjesto gdje se naši stalni poslovni partneri i kupci kao i potencijalni i budući kupci i partneri druže u opuštenoj atmosferi i upoznaju s poslovnim mogućnostima koje im stoje na raspolaganju. Ove godine smo malo promijenili koncepciju pa organiziramo Dan otvorenih vrata u Zagrebu, 26.4. u sjedištu tvrtke u Donjem Stupniku, Stupničke Šipkovine 3/1 te u Rijeci 27. rujna gdje bi, osim otvorenih vrata, taj dan bilo i službeno otvorenje novo uređene poslovnice. Svih ovih godina imali smo odličnu interakciju, partneri su renomirane tvrtke koje su prepoznale to događanje kao odličan kanal za komunikaciju sa kupcima pa i ove godine očekujemo jedno lijepo druženje.
Kao i proteklih godina MC Plus organizacijom Dana otvorenih vrata i prigodnim akcijama zahvaljuje svojim kupcima na iskazanoj vjernosti i suradnji te smo za njih pripremili i jedan akcijski reklamni letak u kojem smo ponudili proizvode po vrlo povoljnim cijenama, zatim je tu i dodatnih 5% popusta na sve artikle na sam Dan otvorenih vrata. Sa MC Plusom rade vrhunski dobavljači i kupci su to prepoznali i svakim novim upitom i projektom oni nam ukazuju povjerenje. Upravo je suradnja s isključivo najvećim i najkvalitetnijim svjetskim i domaćim tvrtkama garancija uspjeha na svakom od gradilišta gdje MC Plus isporučuje robu.

Koja bi bila poruka našim čitateljima?
I.Š.: Došao sam na ovu funkciju kako bi dodatno povezao, razradio i unaprijedio procese koji već postoje i pokušat ću prenijeti svoja pozitivna znanja i iskustva od prije i implementirati ih u postojeći sustav. Na kraju bi izdvojio temelj našeg uspjeha: tim ljudi koji rade u MC Plus-u i koji su veliki znalci i samim time uspijevaju na tržištu, sa jedne strane povući najbolje sa tržišta, a sa druge strane pokupiti i probrati te tržištu ponuditi najbolje. Uspjeh možemo mjeriti na temelju pozitivnih reakcija naših kupaca i samo kroz zadovoljstvo naših kupaca možemo osigurati konkurentnost, komercijalni uspjeh i daljnje postojanje MC Plusa. Nama je cilj nastaviti raditi ono što je započeto 2008. godine, tada su se postavili ciljevi koji su do sada odlično razvijali i oplemenili gdje je god to bilo moguće.

Poruka bi glasila kako ćemo i dalje nastojati svakim novim danom podizati kvalitativnu razinu i neka naši kupci znaju da u nama imaju pouzdanog partnera jer definitivno ne moraju brinuti što i kako, već se sa punim povjerenjem mogu nama obratiti kada grade svoj dom iz snova, poslovni prostor, adaptiraju ili preuređuju.

Podijeli:
  • googleplus
  • linkedin
  • mail

Autor: promogradnja